روند رشد ترانزیت خودرو از قلمرو جمهوری ادامه دارد




روند رشد ترانزیت خودرو از قلمرو جمهوری ادامه دارد

افزایش دادن:

فصل اقتصاد – مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان حمل و نقل جاده ای و جاده ای از ادامه روند رشد ترانزیت از خاک کشور خبر داد.

جواد هدایتی، مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش 20 درصدی تردد جاده ای در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در سال اول شش ماهه سال جاری – پنج میلیون تن محموله ترانزیت جاده ای این حجم ترانزیت معادل کل ترانزیت (راه آهن – جاده) سال 1378 است. همچنین حجم ترانزیت خودرو در شهریورماه سال جاری معادل 791 هزار تن است.
وی افزود: بیشتر رشد ترانزیت مرهون احیای محورها و مرزهای ترانزیتی ترکمنستان است که طی مذاکرات دولت با کشورهای همسایه و همچنین رایزنی در اجلاس شانگهای بازسازی شد.
مدیرکل اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری با اشاره به از سرگیری ارتباط جاده ای با ترکمنستان گفت: در حال حاضر صدها کامیون از ترکیه به آسیای میانه و یا بالعکس از ایران بار حمل می کنند.
خدایی با اشاره به اینکه ترکمنستان پس از اجلاس شانگهای محدودیت های ترانزیتی و عوارض یک و نیم دلاری در هر کیلومتر را برای ناوگان ایرانی حذف کرد، گفت: به این ترتیب شرایط خوبی هم برای ترانزیت و هم برای صادرات کالا به ترکمنستان و صادرات کالا به ترکمنستان فراهم می شود. از آنجا به کشورهای آسیای مرکزی و روسیه می رسد.
وی بیان کرد: با باز شدن مرزهای ترکمنستان، ترانزیت یک طرفه کالا (جاده ای یا ریلی) بندرعباس به آسیای میانه و روسیه امکان پذیر شده و فضای وسیعی برای ترانزیت این منطقه ایجاد شده است.
مدیرکل اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری با بیان اینکه احیای کریدورهای ترانزیتی به دلیل تحریم های روسیه وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: پیش از این شعبه غرب کریدور شمال – جنوب (روسیه – آذربایجان – ایران) بود. مسیر) فعال ترین مسیر بود، اما با بسته شدن مرز روسیه با اروپا، شاخه شرقی یا میانی (خلیج فارس-ترکمنستان-آسیای مرکزی-روسیه) و به ویژه شاخه جنوبی کریدور شمال-جنوب (چین-ترکمنستان-ایران-ترکیه). ) با تقاضای زیادی برای بار مواجه است. . شاخه میانی کریدور شمال – جنوب در حال حاضر پر بار است و شاخه جنوبی کریدور شمال – جنوب که از ایران می گذرد بیشترین توجه را دارد.
بر اساس اطلاعات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، خدایی خاطرنشان کرد: قبل از تحریم روسیه، حدود یک و نیم میلیون تن کالای چینی از آسیای میانه با حمل و نقل ترکیبی به اروپا می رفت و در مقابل، قابل حمل است. با حمل و نقل زمینی (واگن راه آهن).
انتهای پیام







حتما بخوانید:
تحلیل زیرنویس فارسی فیلم Borat Subsequent Movie film 2020

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıkameralı su tesisatçısıgünübirlik turlargeciktirici hapEvlilik Büyüsügates of olympus oynaSweet Bonanza OynaEvde Paketleme İşi İstanbul